ТЕХНИЧЕСКО РЕВЮ

 

Collagen Pro-active е уникална хранителна добавка получена от висококачествен хидролизиран колаген, богат на специфични аминокиселини, които се абсорбират лесно от човешкото тяло.

    • Продуктът е сред пионерите в областта с над 13 годишна история
    • Collagen Pro-Active е продукт със собствени клинични проучвания!
    • Съдържание в дневна доза: 10 000 мг / 10 гр.

Научните изследвания посочват, че дневно, за да бъде във форма тялото, то се нуждае от 7 грама колаген. Collagen Pro-Active има ефективност на усвояване над 90%. Това гарантира приема на необходимото за тялото количество колаген.


Хидролизираният колаген (Тип II) е единственият с патентна защита в САЩ за регенерация на хрущялите. Collagen Pro-Active използва свински хидролизиран колаген. Процесът на хидролиза намалява теглото на колагеновите молекули от 300 000 далтона до малки пептиди със средно молекулярно тегло между 2000 и 5000 далтона за лесна абсорбация от тялото.


Клинични изследвания показват, че процентът на бионаличност на Collagen Pro-Active е повече от 90%. И така пероралното приложение на хидролизиран колаген се абсорбира в първите 12 часа след прием.


  • Произведен в Европейския съюз, от Фармакрос, Швейцария
  • Сертификат GMP (Добри производствени практики)
  • Одобрен от Здравните органи на ЕС
  • Подходящ за жени и мъже
  • С вкус на ягода
  • В две разфасовки: 250мл и 600мл
  • Комбиниран продукт за здраве и красота
  • Без негативни странични ефекти
 

СЪСТАВ И ДОЗИРОВКА

Витамин B1 (Тиамин) е водно-разтворим витамин, който ремонтира повредените мускули, подобрява функцията на нервната система, намалява мускулната умора, облекчава мускулните болки, поддържа мускулния растеж и развитие и подобрява производителността. Спомага за превръщането на кръвната захар в енергия, така необходима за човешкото тяло. В1 е необходим за нормалната функция на мозъка и сърцето. Препоръчителната дневна доза за витамин В1 е 1,1 мг за жените и 1.2 мг за мъжете.


Витамин B2 (Рибофлавинът) спомага за образуването на червени кръвни телца. Изключително важен е за жените, защото се грижи за здравината и красотата на кожата, косата, ноктите. Служи като антиоксидант, който забавя процесите на стареене, подпомага запазването на добро зрение. Препоръчително е приемът на В2 при хора, които спортуват активно или са изложени на постоянен стрес.


Витамин B5 (Пантотенова киселина) облекчава състояния като астма, косопад, алергии, стрес и безпокойство. Също така, спомага за повишаване на имунитета, намалява признаците на стареене и е важен за метаболизма. Недостигът му в организма води до нарушена обмяна на веществата, дерматити, депигментация, както и до мускулни спазми, умора и изтръпване. Човешкият организъм се нуждае от около 5-10 мг В5 дневно, но количеството съществено се увеличава при тежки физически натоварвания, при заболявания на стомашно-чревния тракт, също в следоперативен период, при тежки инфекции, стрес.


Витамин В6 (Пиридоксин) е важен за мозъчната функция и помага на тялото да превръща протеините в енергия. Потребността от този витамин нараства при чести физически натоварвания, затова е особено важно спортистите да приемат по-големи количества В6, тъй като недостигът му забавя обновяването на мускулните влакна. Витамин В6 също така спомага за метаболизма на редица хранителни вещества. Той участва в разграждането на мазнините и вредните натрупвания в тялото. Подпомага за поддържане на доброто състояние на кожата. Този витамин помага при лечение на редица кожни проблеми, включително екзема, пърхот, акне, косопад и суха кожа.


Магнезият (Mg) помага на тялото да абсорбира калция, който пази здрави костите. Редовният прием на магнезий може да спомогне за намаляване на високото кръвно налягане. Повишава издръжливостта при спортни активности. Този минерал поддържа зъбите ни здрави. Играе основна роля за нормалната функция на нервната система и мускулите. По-конкретно помага на мускулите да се свиват правилно по време на тренировка/работа и след това да се отпуснат за по-добро възстановяване. Дефицитът на магнезий може да доведе до мускулни крампи, схващания и мускулна умора при активни атлети.


Силиций (Si) Силицият има положително влияние върху състоянието на повърхността на кожата, а също върху блясъка на косата и здравината на ноктите. Участва в процеса на формиране на съединителната тъкан, костите, хрущялите и кожата. Използва се при слаби кости (остеопороза), изкълчвания, сърдечно-съдови заболявания, Алцхаймер, косопад.

Дозировка и Съхранение
  • 25 мл дневна доза = пълна догоре мерителна чашка или 2 равни супени лъжици
  • Да се приема вечер преди лягане
  • Разклатете преди употреба
  • Да се съхранява на стайна температура




ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ

Колагенът е главния белтък в съединителната тъкан на човека. Съставлява до 30% от общия за организма протеин и около 70% от протеините на кожата. Той е основният градивен елемент на хрущялите, сухожилията, ставните връзки, костите и зъбите. Осигурява също така здравина и еластичност на кожата, косата и ноктите. Колагенът укрепва кръвоносните съдове и участва в процеса на развитие на тъканите.

Човешкото тяло синтезира колаген, но след 25 годишна възраст производството се забавя с около 1,5% на години, а след 40 намалява с много по-резки темпове, като след 60 вече е почти изчерпан в тялото. В резултат на това костите губят плътността си, ставите стават по-твърди, обемът на косата намалява, еластичността на кожата се изгубва, а мускулите отслабват. Нивата при жените показват значително по-бърз спад в сравнение с тези при мъжете. Броят и активността на клетките (фибробласти), които произвеждат колаген, намалява. Когато фибробластите стават по-малко активни, матрицата на колагена, която осигурява стегнатия вид на кожата и изгражда нейната структура, започва да се разпада. В следствие на този процес кожата става по-тънка, дехидратирана с фини линии, появяват се бръчки. Процесът на стареене се засилва и от външни фактори, като: замърсена околна среда, тютюнопушене, интензивно излагане на слънце, стрес, болести, продължителна употреба на лекарства. Тъй като е невъзможно да си осигурим необходимото количество колаген от храната, която консумираме, следователно приема на хидролизиран колаген е от съществено значение.